فروشگاه تخصصی تجهیزات توزین ایران 3003882-0939 , 34573027-023

درباره ما

درباره ما

درباره ما

 

تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیک واژه ای است که برای تجارت از طریق سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی بکار می رود. تجارت الکترونیک با وجود این که مدت زمان زیادی از عمر آن نمی گذرد ولی نقش بسزا و چشم گیری در زندگی روزمره ما به عهده دارد به طوری که اجتناب از آن کار آسانی نیست. یکی از ساده ترین و کار آمدترین نقش تجارت الکترونیک در زندگی روزمره، خرید و فروش کالا و تبادل وجوه مربوطه از این طریق می باشد. اما بسیاری از مشتریان، اینترنت را فضای مناسبی برای تعاملات تجاری نمی دانند و حتی هویت یک کسب و کار در فضای اینترنت (وبسایت) را به رسمیت نمی شناسند.

 

تجارت الکترونیک

در چنین شرایطی ایجاد اطمینان در مشتریان بالقوه و جلب اعتماد آنان، به عهده ی فروشندگان اینترنتی کالا است که ما نیز از آن مستثنی نیستیم لذا با توجه به اقتضای فضای جامعه تصمیم بر آن گرفتیم که یکی از گسترش دهندگان تجارت الکترونیک و نیز شاید یکی از بهترین فروشگاه های ارائه دهنده خدمات فروش سیستم های توزین، بر بستر اینترنت باشیم.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات تخصصی توزین ایران (Wcell)  دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد و کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه را دارد. همچنین، در حال حاضر فروشگاه اینترنتی تخصصی تجهیزات توزین ایران (Wcell) با توجه به استقبال چشمگیر کاربران و مشتریان خود، پرمخاطب ترین و پربازدیدترین وب سایت تجاری کشور در زمینه سیستم های توزین الکترونیک می باشد.

هدف ما
امروز دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می کند. ما معتقدیم قبل از هر خرید مشتری باید از حق انتخاب گسترده و جامعی برخوردار باشد و از اطلاعات موجود نهایت استفاده را ببرد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات تخصصی توزین ایران (Wcell) با هدف ایجاد امکان دسترسی مشتریان به انواع سیستم های توزین بخصوص لودسل، بدون محدودیت های اعمالی در اثر تحریم های بین المللی و در چارچوب قوانین مدنی جمهوری اسلامی ایران، فعالیت خود را آغاز نمود و با گسترش خلاقانه تنوع محصولات، در تحقق هر چه بیشتر این هدف می کوشد.

خدمات ما
فروشگاه اینترنتی تجهیزات تخصصی توزین ایران (Wcell) خدمات زیر را همواره در مسیر پیشرفت و تکامل خود در نظر دارد:
• نگرش مشتری مداری حاکم بر کل فعالیت های فروشگاه در جهت افزایش خشنودی مشتریان
• بهبود کیفیت محصولات و خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارایه ی خدمات نوین
• خدمت رسانی به جامعه و کمک به رشد و توسعه ی فرهنگ استفاده از اینترنت
• دسترسی آسان به اطلاعات کامل و تخصصی روز دنیا بصورت رایگان، حتی بدون الزام به خرید
• امکان مشاوره و تسهیل در فرآیند انتخاب محصولات
• امکان مقایسه گونه های مشابه یک محصول در یک مکان
• ارتباط مستقیم با تامین کنندگان اصلی کالا و استفاده از شیوه های نوین مدیریت انبار
• تضمین کیفیت و اصالت کالا
• استفاده از سیستم پیشرفته امتیاز دهی کالاها و اعمال تخفیفات ویژه
• افزایش دانش فنی مشتریان قبل از خرید
• گسترش بازار با ایجاد و حفظ مشتریان وفادار
• ارزیابی مستمر تامین کنندگان محصولات برای حصول اطمینان از کارآمدی آنها
• استراتژی پشتیبانی سایت برای حفظ و ارتقاء رضایت مشتری
• ترجیح سود کم پایدار به سود بالا و گذرا
• رضایت الهی که امریست قلبی و باطنی از طریق حفظ مرزها و محدوده های شرعی و دینی
• حذف محدودیت زمان و مکان در خرید

 

صفحه اصلی